Gabba-Phase

Seite 3 von 9 Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter

Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Fr Jan 11, 2008 10:34 pm

jop....

aya was ma grad einfallt...da scholz is a brasilianer....in sao paulo is a geborn....hat a uns heit tellt....auf des is a voi stoiz..
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Fr Jan 11, 2008 10:43 pm

*lol*
ja, des hat a uns a in da 1. dazählt... und in deutschland hat a auch amal gwohnt. oda san seine eltern aus deutschland? ka ahnung aba irgndwas war da...
i hab heut festgstellt dass a ohne bart ausschaut als hätt a gar kane haare mea... also wegn seina (fast) glatze am schädl... schaut komisch aus!
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Jan 13, 2008 5:27 pm

naya..aba i find so passts eam aba bessa....

naja....seine eltan san aus brasilien und ea is fan vo de TOTEN HOSEN...
i hobs nimma packt...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Jan 13, 2008 6:12 pm

i find mitn bart schaut a bessa aus... aba wahrscheinlich bin is afoch nur gwohnt... i weiß net, ohne bart schaut a so... nackig aus... xD
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Jan 13, 2008 7:12 pm

Very Happy
looool
hawara i pock di ned...
naja...aba i bi drauf kommen, ea is eigntli gar ned soooo schlimm..eigntli kann ma e mit eam redn, wenn ma was ned vasteht oda so..
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Jan 13, 2008 7:51 pm

Naja... Manchmal, wenn a gut drauf is gez e... Aba wenn a grad an schlechtn Tag hat... Baaam! Und mit seina Excel-Tabelle... Des is sowieso voi da Beschiss!
Aja, i krieg an 2a in BW! Pockstas??! Smile
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Fr Jan 18, 2008 5:16 pm

ja i krieg wahrscheinli an 3er....aba des is ur gschissn, i warat auf da SA viel bessa gwesn, wenn i ned bis ins detail glernt hätt....weil ea fragt nur so übablicksfragn im gegnsatz zur frech....
aba jez weiß is ja...und im 2. semester lern i glei nur en überblick Wink
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Fr Jan 18, 2008 6:08 pm

beim scholzi is no vü schwara weil ma wort wörtlich des vo seine tolln folien hischreim muas... IDEOTISCH!!!
schriftlich hätt i a an 3a aba i bin in da mündlichn mitarbeit so supa! Very Happy
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Sa Jan 19, 2008 8:11 pm

jo na DUUUU
mündlich gibz bei uns gar nix...
alles nur schriftlich...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Sa Jan 19, 2008 9:58 pm

in tkmm hab i a nua a mündliche mitarbeitsnotn... und des is a fetzn! (40%) sonst würd i e an 2a kriegn...
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Jan 20, 2008 1:02 pm

supa gmacht...
mündlich glaub i hab i gar keine note...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Jan 20, 2008 9:29 pm

hihi, i red afoch de ganze stund i-was... und hin und wieder krieg i dann a eintragung. sonst is jo faaaad! *gg*
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Di Jan 22, 2008 4:30 pm

a i hock ganz brav drin, mach da hin und wieda an sinnlosn entry bei studivz
und de andan rund um mi tun zockn...toll, gell?
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Di Jan 22, 2008 5:00 pm

joa, des nenn i mal EFFEKTIVEN UNTERRICHT!! Laughing
und mit mir tust sms schreim, derfst a net vagessn! *hehe*
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Di Jan 22, 2008 8:54 pm

ja nicht nur mit dir Razz
weil i man in englisch und in spanisch hab i ja ka internet da muss i mi ja andas vaständign xD
aba mit dia schreib i imma...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Di Jan 22, 2008 10:20 pm

jaja, des wiss ma e alle aba mit mir schreibst halt net so... naja, halt andare sachn... *gg*
und i schreib jo a net nua mit dia! des warad ma zu faaaad... i brauch jo a beschäftigung! Wink
und wenn kana mit mia schreim will tu i halt proletn vaoaschn! (hoffentlich sans zeckn gimpft) xD
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Do Jan 24, 2008 5:07 pm

tyaaaaaaaaaaaaaaaaa
jez is e bald zecknimpfung, aba i glaub i geh zu unsan hausarzt...
dea is cooooola....
obwohl...weißa mantl...BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Do Jan 24, 2008 5:25 pm

I weiß gar net ob i zecknimpfn muss, glaub aba net... und wenn dann geh i a zum Hausarzt.. also zum Lechna. Den sei Stimm fasziniert mi imma so! a richtiga Krocha! xD
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Do Jan 24, 2008 5:50 pm

joooooooooo voi, nua ea is voi da perversling --> HS
also ea is voi da unsympatla....
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Do Jan 24, 2008 8:03 pm

wieso pervers???
fangst jez a scho an wie de harthum, wie sa si gweigert hat dass sa si vor eam auszieht?? baaam, de hat ja dann great a! xD
pock i net, so depad muas ma jo echt amoi sei! Laughing
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Do Jan 24, 2008 8:33 pm

na des ned....oO du vagleicht mi mit da hatzn??
womit hab i des vadient?? Sad
na i man i mog eam ned...ea is ma ned sympathisch.....kA why...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am Fr Jan 25, 2008 7:00 pm

naja, sooo gut kenn i eam net aba er hat mi bis jez no net bissn und i hab eigentlich nix gegn eam...
hihi, na di kann ma e goa net mit da hatzn vagleichn aba des woa scho spuat in da hs was de für an terror gmacht hat. i glaub des vagiss i nie xD
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am Fr Jan 25, 2008 7:17 pm

loool naja wennst mit eam raufst, dann beißt a di Wink xD
uff...ja wias in turna beim eislaufn ned de haube aufsetzn wollt....
oda wia ma mitn radl gfoan san, wias ned en helm aufsetzn wollt...UFF -> anstrengend
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Jan 27, 2008 9:30 pm

jaja, de hatzn... da hama imma was zum lachn ghabt...
weißt no wiest du mit ia grauft hast nach da schui und i hab mi dann eigmisch und bin mit dia zua kartner gangen??
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 27
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Jan 27, 2008 9:33 pm

ja so a depade plunzn.....
na aba wia ham e east gredt...des weib is afoch abnormal....
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 26
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Gabba-Phase

Beitrag von Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Seite 3 von 9 Zurück  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Weiter

Nach oben

- Ähnliche Themen

 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten