Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Seite 2 von 4 Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter

Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 4:11 pm

und i war froh dass ihr mi übahaupt mitgnommen habts!! i man, wer tut si des scho freiwillig an?! Laughing

des warad bestimmt voi da spuaturlaub wenn man im cocomo planen, aba des könnt a bissi schwer werden... Sad wir müssn uns a neue außenseiter-disco suchn de ma dann berühmt machn!! Wink
obwohl: vielleicht macht es cocomo ja für uns wieder auf, immerhin sama jo sozusagen stammgäste!! *gg*
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 4:13 pm

jo aba i man mei mum kennt di jo scho a lebn lang, also woa des voi ka problem, dass ma di mitgnommen ham!!
Smile

ach ja......im cocomo des warat echt voi da supa urlaub, wia miasn jez a hotel findn mit an fitnessbereich und bad..........weißt e de tolle fitnessterrasse in italy xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 4:29 pm

jo, genau deshalb!!! xD

haha, die spuatliche fitnessterasse!! wia ham sogar gspuatlt und es gibt beweisfotos!! *muahahaaaaa
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 6:20 pm

zum glück ha ma beweisfotos, weil sunst würd uns des kana abnehmen...
*muhahahaaa*
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 6:40 pm

Stimmt!!! *hehe*

Und die mitn Auto zwischen uns... xD
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 7:12 pm

loooooooool
aba des foto is lieb *stolz drauf bin*
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 7:15 pm

jep, des is es einzige halbwegs normale foto von italy!! Very Happy
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 7:18 pm

aba ja....loool
auf andan sieht ma voi mein sonnenbrand..de muast da amoi genau auschau xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 7:26 pm

wer genau schaut is e depad! Wink
hab i da jo scho in italy glernt... *gg*
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 7:30 pm

looooooooool
irgndwos woa do...

und mei dad hats gsehn....
was wardn des no schnell??
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 7:39 pm

du hast irgendwo a lochi ghabt. i glaub im leibal oda in da hose oda so... weiß a nimma so genau! xD
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 7:46 pm

im leibal genau...
und mei dad hats gsehn..
und dann ha ma si voi abglacht xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 8:27 pm

genau, des woa voi goil! *hahaaaa
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 8:30 pm

hehe
genauso wia BAUM
xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Okt 28, 2007 8:36 pm

Und wie i zum Abendessen glei an Ehemann serviert kriegt hab und als Nachspeise an Hund... xD
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Okt 28, 2007 9:21 pm

loooooool
pack i ned......xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *Sportlerin* am Di Nov 06, 2007 11:00 am

Botz donner der italien urlaub wor jo voi der kulturschnellkurs!!!!
sovü bildung in des in die ferien des da zaht jo kanner mehr unglaublich!!!
Laughing
avatar
*Sportlerin*

Anzahl der Beiträge : 130
Alter : 27
Ort : *weiß_nicht*
Anmeldedatum : 29.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus:
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am Di Nov 06, 2007 5:57 pm

wir wolln uns ja weiterbilden... Wink
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am Fr Nov 09, 2007 11:49 pm

unsa nächster kulturschnellkurs, wiad a fußballtraining sein....
schaaaaaad dass heit ned woa Sad
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am Sa Nov 10, 2007 12:10 am

Stimmt, ich hab mich schon sooo gefreut!
Wie sich das schon anhört, ich hab mich aufs sportln gefreut... :-/
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am Sa Nov 10, 2007 12:12 am

looool
ja naja aba des is jez de neue seite vo uns.....
i habs heit a poa erzählt....de ham mi gfragt, was mit mia los is...de homs voi ned packt....
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am Sa Nov 10, 2007 12:29 am

Mir gehts da auch nicht viel anders und so potschat wie ich bin... Eu je! Ich glaub den Rest kannst du dir denken.
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am Sa Nov 10, 2007 12:32 am

ja weil i glaub da sa ma si ziemli ähnlich.... Smile
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von *RoCk_StAr* am So Nov 11, 2007 12:01 am

wenigstens is ned ganz so peinlich wenn ma zu zweit san... Wink
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Nov 11, 2007 12:34 am

des stimmt...
da muss i glei wieda ans zehenwackln denkn xD sooo dumm....LooL
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Kaffeetschi trinkn gehn ;)

Beitrag von Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Seite 2 von 4 Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter

Nach oben


 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten