Ärzte-Konzert

Seite 1 von 2 1, 2  Weiter

Nach unten

Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Sa Okt 27, 2007 8:09 pm

7. Dezember 2007 in der Wiener Stadthalle --> PFLICHTTERMIN pirat
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Sa Okt 27, 2007 8:19 pm

Hehe, fia uns scho....

WEIL WIA HAM KARTEEEEEEEEEEEEN cheers

*megaaa freuuuu*
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Sa Okt 27, 2007 8:43 pm

Jo, des wor a wieder soa Aktion! xD
I hätt e nimma glaubt dass wia no Kartn kriegen! *gg*
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Sa Okt 27, 2007 8:47 pm

jo i hab ja mitgsteigert, des kau nua wos guads heißn Wink

und jez ha ma sogar sitzplätze xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Sa Okt 27, 2007 9:12 pm

I hab da einfach vertraut... *gg*
Duuu, was zieh ma denn da an??
I glaub, i werd ma no a Ärzte-Leibal kaufn! Wink
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Sa Okt 27, 2007 9:33 pm

uff.....üba des hab i ma no goa ned gedankn gmacht...xD
in italy hätt ma si glei ans kaufn kena *ärga*
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Sa Okt 27, 2007 10:10 pm

stimmt!! Idea

wenn i dort mit mein linkin park-leibal auftauch schauts a ganz leicht blöööd aus... *gg*
warad oba amoi soa aktion!
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Sa Okt 27, 2007 10:11 pm

ja aba i glaub des lass ma lieba, weil wie oft sa ma auf an ärzte konzert?!?!?
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von sepptheripper am Mo Okt 29, 2007 9:19 pm

das typische frauenproblem lol!

wann kommt eigentlich das album raus?

sepptheripper

Anzahl der Beiträge : 2
Anmeldedatum : 29.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus:
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Mo Okt 29, 2007 11:32 pm

hmm... gute frage! *gg*
hab übrigens die neue single gehört, "junge" heißts glaub ich. das kann ja so gar nix... Evil or Very Mad
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Di Okt 30, 2007 11:54 pm

jo des hob i a scho ghert....
aba i glaub wenn is öfta hör, dann gfallz ma a bessa...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Di Okt 30, 2007 11:56 pm

hab i ma heut a scho dacht wie ses auf mtv gspielt ham. de zwischentexte im video san scho cool und jo... i kann damit leben aba des könntns bessa! Wink
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Mi Okt 31, 2007 12:00 am

ja aba es ka absoluta flop wie bei tokio hotel xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Mi Okt 31, 2007 12:01 am

na besser als tokio hotel, backstreet boys oda dieter bohlen is allemal!! Wink
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Mi Okt 31, 2007 12:02 am

loooooooooooool dieter bohlen xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Mi Okt 31, 2007 12:11 am

boaaaaah, ey!
dea grinst imma bis üba beide ohrwaschis beim "singen"... *waaah*
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Mi Okt 31, 2007 6:33 pm

loool
bei da oidn xD
du kannst nicht immer 17 sein

lol! lol! lol! lol! lol!
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Mi Okt 31, 2007 6:46 pm

*waaaaaaaah*
pock i net!

haha, da suchy hat heut in reli de ganze zeit irgndwas gschwaflt: das packt er nicht, das werden sie nicht packen usw... i hätt glaubt i fall untan tisch vor lachn! *hahaaa
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Mi Okt 31, 2007 9:22 pm

lool
dea hot unsan spruch klaut...do hätt i glei gschrien: UFF
LooL
na, so schlimm woa des heit weida in da früh...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Mi Okt 31, 2007 9:27 pm

i kann ja net afoch so zruckredn, bist wahnsinnig??! affraid
da suchy is ma e nimma ganz wuascht, der führt si auf wie a sektenanführer... Twisted Evil
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Do Nov 01, 2007 4:47 pm

warum leicht?
da lechner....tjooo brauch i e nix dazu sagn oda??
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Do Nov 01, 2007 9:00 pm

was der redet, i hör ja scho gar nimma zu...
also, amoi in da wochn in de kirchn geh is fü zu wenig! man muss JEDN TAG geh!!!
affraid
und wenn net dann komm ma alle in de hölle... *muahahaaaaaa
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am Do Nov 01, 2007 10:31 pm

tjo don warat i scho längst in da hölle......
tja....naja.....kann passiern...
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von *RoCk_StAr* am Fr Nov 02, 2007 2:13 am

da leist i da dann gesellschaft, en teufelsblick hab i e scho drauf... Twisted Evil
aba i war heut sogar in da church bzw gestan. *muahahahaaaaaaaaaa
avatar
*RoCk_StAr*
Admin

Anzahl der Beiträge : 2007
Alter : 28
Ort : GöLleRsdoRf CiTy - dii MetRopoLe
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: solo
Beruf: HAS

Benutzerprofil anzeigen http://www.mupfl.me-on.net

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von _JuSt IcH_ am So Nov 04, 2007 12:48 pm

ojeeee
naja bist halt a mischung auf teufel und engel --> engteuf
oda so was....xD
avatar
_JuSt IcH_
VIP
VIP

Anzahl der Beiträge : 1478
Alter : 27
Ort : GeNaU HiEr
Anmeldedatum : 27.10.07

Blatt der Person
Beziehungsstatus: vergeben
Beruf: Schüler/in

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Ärzte-Konzert

Beitrag von Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Seite 1 von 2 1, 2  Weiter

Nach oben

- Ähnliche Themen

 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten